fbpx

Hjälp

Jag har problem med att göra en beställning

Vi ber om ursäkt för att du upplever tekniska problem!

Töm din cache, stäng ner alla öppna flikar, ta bort alla artiklar från din varukorg och lägg sedan till alla artiklar igen. Använd Google Chrome som webbläsare.

Se till att ange alla dina adressuppgifter på ett korrekt och fullständigt sätt.

Kontakta oss om du har testat alla ovanstående förslag och fortfarande inte kan göra en beställning – vi hjälper dig. Om du stöter på problem eller felmeddelanden, gör skärmdumpar och bifoga dem i din supportbegäran.

Var kan jag hitta integritetspolicyn och de allmänna villkoren?

Du kan hitta vår uppdaterade integritetspolicy och läsa allt om dataskydd här. Du kan också hitta våra allmänna villkor här.

Var är min beställning?

När din beställning har skickats från vårt lager kommer du att få en leveransbekräftelse med all leveransinformation via e-mail.

*Under perioder med högre tryck kan leveranstiderna bli längre p.g.a. ett ökat antal beställningar och längre hanteringstid hos transportleverantörer. Vi kommer att skicka dig uppdateringar om något skulle vara utöver det vanliga för att hålla dig informerad.

Tänk på att det kan ta 24-48 timmar från det att ditt paket har skickats från oss för att spårningsinformationen ska uppdateras.

Kan jag byta ut en vara?

Vi erbjuder inte några byten eftersom vi inte kan garantera att varan/varorna är tillgängliga. Du kan dock alltid returnera varan för en återbetalning och göra en ny beställning av den vara du vill ha i stället.

Hur fungerar returer och återbetalning?

Du är välkommen att returnera produkter som är i ursprungligt skick inom 30 dagar efter att du har mottagit beställningen.

Packa dina produkter säkert och skicka tillbaka dem till oss. Vi kommer att tillämpa en returavgift på 39 SEK. Så snart din retur har hanterats kommer du att återbetalas via samma betalningsmetod du valde för din beställning.

Vår returprocess tar vanligtvis upp till 14 dagar från att vårt lager mottagit ordern. Under högsäsong kan denna tid vara något förlängd.

Jag började prenumerera på nyhetsbrevet men har inte fått något välkomstmeddelande!

Vi rekommenderar att du kontrollerar din skräppost om du inte har fått något välkomstmeddelande efter att du har registrerat en prenumeration på vårt nyhetsbrev.

Vissa e-postleverantörer (bland annat Gmail) använder filter som flyttar nyhetsbrev till särskilda mappar. Kontrollera därför dessa mappar och andra filter du kanske har aktiverade.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

Du kan alltid avregistrera dig från vårt nyhetsbrev. Det är bara att klicka på avregistrera i slutet av ett av våra e-postmeddelanden med nyhetsbrev.

Vi rekommenderar inte att du avregistrerar dig genom att markera våra e-postmeddelanden som spam hos din e-postleverantör. Detta kan leda till att alla e-postmeddelanden rörande dina beställningar och returer, såsom beställningsinformation och leveransbekräftelser etc. också blockeras.

Leveranstid

Det tar vanligtvis 24 timmar för vårt lager att behandla din order för att sedan lämna över paketet till leverantören.

Du kan alltid att hitta aktuella leveranstider och kostnader i kassan innan du genomför din beställning. Under perioder med högre tryck kan leveranstiderna bli längre p.g.a. ett ökat antal beställningar och längre hanteringstid hos transportleverantörer. Vi kommer att skicka dig uppdateringar om något skulle vara utöver det vanliga för att hålla dig informerad.

Postnord Service Point
1-3 arbetsdagar med spårning till din destination.

Vilka betalningsalternativ erbjuder Klarna?

Vi erbjuder våra kunder olika betalningsalternativ via Klarna, bland annat:

– Direkt kortbetalning
– Betala inom 30 dagar
– Direktbetalning
– Månadsfaktura
– Betala nästa månad

Betalningsalternativen som finns tillgängliga via Klarna kommer att listas i betalningssteget i kassan.

Jag har inte fått min orderbekräftelse!

När du lagt din beställning får du automatiskt en orderbekräftelse via e-post inom 24 timmar. Om du saknar din orderbekräftelse kan du kontrollera din skräppost. Vissa e-postleverantörer (inkl. Gmail) har aktiverat filter som flyttar nyhetsbrev till särskilda mappar.

Missa inte dessa tips och nyheter!

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.

Min vagn
Din vagn är tom.

Det verkar som att du inte har gjort något val än.